BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Semoga jadi anak yang soleh.....sayang....

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

Wednesday, May 26, 2010

KETENTUAN....

Ketentuan....ya..itulah ayat pertama aku nak keluarkan...
kecewa..pasti tidak...tapi itulah keputusan yg aku ambil akhirnya...
meninggalkan dunia pekerjaan buat sementara waktu..

bagi orang yang tak tahu apa sebab nyer...pasti akan berfikir
betapa ruginya...melepaskan pekerjaan yang selesa..
tapi..itulah keputusan yg perlu aku ambil...
untuk kebaikan semua pihak..

mesti korang tertanya-tanyakan kenapa aku berhenti kerja..
ermm...masih belum bersedia untuk bercerita...
aku nak ikut sikit jawapan artis kat malaysia...
untuk menjaga hati kedua belah pihak...hehe..
klise....

bila dah x kerja...menjaga harraz menjadi tanggungjawab aku 100%...
ohhh...aku x nak tipu...memang memenatkan...
mendapat seorang anak lelaki yang aktif
lagi riang ria...huhu...memang tol2 mencabar kewibawaan aku sebagai
seorang ibu yang cemerlang dan terbilang...
hehe...

sejak melahirkan harraz...aku x pernah rasa sepenat ni...
aku yang muda rasa macam tuh...
macam mana selama ni atuk2 kat rumah ni melayan
c kecik ni hari-hari...
aku nak angkat tangan pada ibu2 yang ada anak2 yang di lahirkan
setahun satu..hehe...
contohnya kakak ipar aku sendiri..
umur dia sekarang rasa nye baru menganjak awal 30-an..
tapi sekarang ni bakal melahirkan anak ke-8
wuiii.......
x boleh aku bayangkan betapa penatnya...
mungkin inilah rahsia diet akak ipar aku..sebab badan dia still slim
walaupun dah ada anak 7 sebelum ni...hehe..
maknanya kalau aku nak kurus...aku kena anak 8 lah..
warghhh....

hehe...anyway..melapangkan setiap hari bersama harraz..
adalah saat yang paling indah buat ibu...

p/s: harraz skang dah pandai naik turun tangga...bijak...!hehe..






0 comments: