BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Semoga jadi anak yang soleh.....sayang....

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

Wednesday, May 5, 2010

kerja oh kerja...

Seminggu 2 ni aku sibuk sangat...material untuk ISO 9001:2008 satu apa pun lom siapkan lagi...kalau ada tangan lebih aku dah keluarkan aura2 tu semua..apa kan daya....Dept. Admin revise organization chart yearly...huhu...banyak nyer form change notice nak settle...

Pe pun lega cikit sebab dah close audit untuk dept. safety,silk screen n' glaze preparation...juz 1 more...dept purchasing....maybe next week bole close kot..

Badan rasa penat sangat...kadang2 timbul dalam kepala nak jadi full housewife..tapi..bila pikirkan benda ni akan menjadi bebanan kat my hubby..terpaksalah pikir 14 ratus kali..

Bila yer rezeki aku nak keje gomen tercapai...rasa nyer 80% kengkawan aku keje gomen,tapi camna nak wat...rezeki aku x sampai lagi...@ mungkin tak akan ada..wallahuallam....

0 comments: