BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Semoga jadi anak yang soleh.....sayang....

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

Sunday, May 16, 2010

~MY PRINCE~

Tak taulah kenapa..pagi ni rasa sangat nak wat post untuk baby tersayang...Mungkin 2-3 menjak ni dia asyik sakit..kesian tengok harraz..badan makin susut,lemah jer..tapi makan tetap maintain selera nyer..Alhamdulilah...

Malam tadi tengok harraz tidur..seronok sangat..kekadang rasa tak percaya dah bergelar ibu...mata harraz terbuka sikit masa tidur..orang tua kata kalau tidur gini budaknya baik...(meaning dia sebalik nyer...hehe...)..

Takpalah sayang...masih kecil nakal sikit ibu terima,,tapi kenalah rajin belajar...Insya Allah...

 Mengimbas kenangan masa harraz new born...di sebalik kegembiraan mendapat cahayamata pertama...sebenarnya ada terselit kisah duka yang sampai sekarang aku terkilan..kenapa aku boleh berfikir seperti tu....

Ermm..kisahnya begini...masa harraz lahir..harraz gelap sangat...bukanlah sekarang ni putih sangat.. tapi lagi gelap ler...mula2 aku buat x kisah lah..sebenarnya x perasan pun..sebab aku suami isteri pun hitam manis...tapi bila semakin ramai yang datang cakap...eh...eh...gelap nyer da...terkenan senandung malam ker..gitulah kiranya ayat2 yg diaorang keluarkan...kebetulan masa aku pregnant,tengah top cerita senandung malam tu...

Yang buat hati aku hangin sangat tuh...bila aku diam,melampau lampau pulak dia meng'komen'...aku ni dahlah dalam pantang,rasa tension sangat...aku mengadu dengan my hubby....abang,kenapa orang cakap anak alin gelap..x comel ker anak kita,kenapa anak kita gelap sangat...aku pun dah tak sedar kenapa aku sebagai ibu sanggup keluarkan ayat tu...

My hubby orangnya sangat cool...semua orang tahu tu..so...dia tenangkan aku...alin,biarlah orang nak cakap apa...harraz kan anak kita,comel ke tak ke...dia darah daging kita...alin yang melahirkan harraz,alin mesti lebih tahu dari abang....huhu...sebak sangat masa tuh....

Sekarang ni...aku dah tak kisah apa orang nak cakap....biarlah orang cakap harraz gelap ke...apa ke...yang penting harraz permata hati ibu....harraz sentiasa comel di mata ibu....

                                                                     ~luv u sayang~

2 comments:

g_mulan said...

alolo...yg penting harraz comel.apela ibu nie...;).nnt dah besar blaja pandai2 yea harraz!!

LINDA ALEEQA said...

hehe...comel gak cam balqis....ok auntie ogy...