BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Semoga jadi anak yang soleh.....sayang....

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

Thursday, May 20, 2010

temuduga spa8...


ayat pertama yang perlu aku keluarkan....Alhamdulilah....
inilah pertama kali dalam sejarah aku terima surat temuduga untuk kerja gomen...x terkata gembiranya...
biarlah orang kata apa pun...walaupun diaorang cakap 'alah,baru temuduga...belum tentu dapat lagi...'
yg penting bagi aku inilah permulaan yang cukup baik dan akan memberi sinar baru dalam keluarga aku...Insya Allah...

kalau ada kawan-kawan yang baca blog aku ni...doa kan aku yer....terima kasih...

3 comments:

g_mulan said...

bile interview linda? post ape?
n'way...good luck ok.
sblm g interview...bisik kat telinga harraz "Harraz...ibu nak g interview nie.tlg doakan ibu dapat kerja nie...nnt ibu boleh kumpul duit, boleh hantar harraz blaja tinggi2"...ok.=)

LINDA ALEEQA said...

31.5 ni g...post biasa jer..pgwai khmat plggan n17...hrp2 sume berjln lancar...doakan rezeki linda ada yer...klu ditakdirkan xda lak..doakan ada peluang lain dtg lak...amin

g_mulan said...

insyaAllah berjaya!!