BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Semoga jadi anak yang soleh.....sayang....

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

Saturday, May 15, 2010

cuti kerja or.....

Sejak harraz sakit...dah 6hari aku x datang kerja..benda ni semua berlaku di saat-saat yang aku memang dah tak berminat nak teruskan kerja di sana...

Cuti sementara atau cuti seterusnya..Wallahualam...Tuhan saje yang tahu apa kesudahannya...sebagai hambanya yang merancang....ermmm...mungkin aku habiskan bulan ni sahaja...awal bulan jun mungkin aku akan kembali menjadi suri rumah sepenuh masa?....entahlah...

Bila kita dah tak gembira bekerja,hati dah jadi tak ikhlas,tumpuan kerja mula terganggu...kerja yang boleh di siapkan dalam masa sehari,dah jadi 3-4 hari....duit yang aku terima pun dah jadi tak berkat...

Sebarang keputusan aku..aku akan update di sini nanti....

Wassalam...

0 comments: