BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Semoga jadi anak yang soleh.....sayang....

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

Monday, May 3, 2010

hari jadi...

Harijadi...tanggal 30hb April 2010 aku genap 28 tahun...

Aku sudah mempunyai anak yang comel dan cukup sifatnya...Alhamdulilah...
Seorang suami yang cukup baik..walau di mata orang lain mungkin dia tidak sempurna,tapi bagi aku dialah penawar jantung hati aku...

Harta...belum ada lagi yang boleh aku banggakan..kehidupan aku sekarang sudah lega sedikit dari masalah kewangan,tapi masih belum cukup untuk bermewah,berlebihan seperti orang lain...
Aku mengeluh...tidak aku nafikan..kadang-kadang...sudah tersurat sifat manusia tidak pernah puas atas nikmat yang di beri Nya..

Amal...masih belum mencapai tahap yang memuaskan dan ketaatan aku sebagai seorang hamba..aku sering lalai dan ambil mudah kadang kala.
Semoga Allah membuka hati aku sekeluarga agar lebih 'alert' dengan suruhan Nya...

Selamat hari jadi untuk ku...

0 comments: