BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Semoga jadi anak yang soleh.....sayang....

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

Thursday, June 3, 2010

come back...

Dah lama x update post...sejak jadi suri rumah ni..bukan makin banyak masa...lg fit adalah....huhu..
Hr2 31.5...selamat jugak aku pergi ke jb..walaupun banyak halangan nyer...adakah ini petanda baik @ sebalik nyer..Wallahualam...hanya Dia yang tahu ape perkara yang tersirat..

Perjalanan pagi tuh rasa seram sejuk...macam mana x sejuk..klu dah kul 5.30 pg bertolak dr rumah..
bersaksikan motor lagenda biru...ewahhh....wahh..memang penat setelah begitu lama x naik motor
untuk perjalanan klaung-johor bharu...huhu...

Yg seram lak hati aku ler...berdebar jangan cakap ler..dup dap..dup dap...teori2 yang di hafal terkumat
kamit kat mulut...nasib baik naik motor,husband aku x dengo...hehe...parah....!

Tepat kul 7.40 aku dah ada kat pintu besar kompleks jpj...ermmm...hati ni jgn ckp ler...
Sementara husband parking motor,aku terus masuk ke tmpt interview...
wahhh...seperti yang aku dah jangka...dah ramai dah yg datang...tp rupanya aku orang ke-14...
ada lagi 10 org yg belum samapi...selamat...

Aku tahu semua kat c2 berdebar macam aku gak...senyum kat mulut...hati siapa tahu...hehe..
Dlm kul 11.00 nama aku di panggil...ada 2 org panel..sorang laki,sorang pompuan..
en. mamat dan cik wan nama di beri..ewahh

Pe yg aku leh cakap..memang mendebarkan...dan soalan yang di utarakan juga leh tahan..
mampu membuat aku terkucil..huhu..
soalan yg leh putar belit tuh aku ok jer..tp soalan fakta tu yg wat nak terputus urat belikat..hehe..
aku ingat g panel tu tanya...berikan 5 pernyataan untuk menggambarkan perkataan 'RAYA'
kalau korang korang jawab per yer...sbb aku mcm x bape leh jawab dgn lancar jer..
tibe2 jer otak ni jadi beku semacam...

Usaha aku dah wat,sekarang terserah pada rezeki aku...moga2 aku di beri peluang untuk mendapat
salah satu kekosongan jawatan ni...
Doakan aku yer semua...

0 comments: