BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Semoga jadi anak yang soleh.....sayang....

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

Saturday, June 12, 2010

MALANG X BERBAU....

Tanggal 6.6.10 tercatatlah sejarah yang sampai skang aku macam x percaya benda ni berlaku dalam kehidupan aku sekoge...untuk menulis cite ni aje aku mengambil masa yang lama shgga lah hr ni...kekutan untuk membangkitkan kembali peristiwa ni....korang mesti tertanya2 kan cite ape...ok korang tgok gambo kat bawah ni...

viva putih...JKL 6387

Nilah kete aku yang aku beli sebelum aku berkahwin..bulan 7.07...dengan rasmi nyer kete ni kuo dr kedai..
tp skang tggal memori jer....sedih sangat..sbb dulu aku tekad beli kete wlupun aku x pandai bawak kete..
huhu...aku x nak bile aku dah ada anak,anak aku bersusah payah naik bas @ motor...
terlepas dari cuaca panasa dan hujan..tp skang sebalik nyer yang berlaku...
bila dah ada anak aku pulak hilang kete yang aku sayang ni...waaaaaaaaa....sedih nyer....

Cane kete ni jd mcm ni...ok...ni juga cite yg sedih...kete ni terlibat dalam kemalangan maut yg melibatkan sahabat baik kepada husbad aku....haizar nama arwah...
malam terjadi nyer peristiwa ni sebenarnya aku dah sampai di felda air tawar 2..umah mak andak aku..
sepupu aku kawin...pukul 11 mlm tu aku ada tepon husband aku...masa tu dia ckp tgah minum kat kedai..
oklah...aku x rasa ada pape yang pelik2...

Harraz wat perangai mlm tu...sllu klu kat umah org dia diam jer..tp mlm tu dia x nak tdo
dlm kul 1.30 pg aku rasa x sedap ati...aku tergerak hati nak tepon hsband...col2 polis yang angkat tepon..
dusshhh....berdebar giler hati ni...polis tanya siapa hamka?aku ckp suami saya en...
ok..puan bersabar yer..skang kete puan trerlibat dlm kemlngan...
fuhhh....masa tu jgn ckp ler...hati berdebar giler...pikiran dah berkecamuk...
tp hati aku macam x rasa husband yg terlibat...aku x tau nak ckp camna...tp 2lah yg aku rasa..
pastu polis col sekali lg...gtau bukan hamka yg memandu,tp mohd haizar....
tepat tekaan aku..tp mohd haizar mana pulak...?aku x kenal siapa haizar...
aku mintak en. polis tu no tepon yg husband aku col td...di pendekkan cite tepon hsband ada dlm
kocek seluar arwah...smua brg peribadi mcm bag,id card keje sume dlm kete...2 yg diaorg tau kete
tu hamka(my hsbd) yg punyer...

ok...aku pendekkan cite yer...pnat lak korang nak bace...masa malam tu arwah haizar@botak pinjam kete
dia ckp ng hsband dia nak g kedai n' g tepon pakcik dia...nak amik duit gaji dia...
tup2...tggu punya tggu arwah x lek2...tau2 col polis angkat dia dah terlibat kemalangan...
'kemalangan berlaku berdekatan hospital kluang yg baru nak awat tuh...
husband aku lak ada kat rengam masa tu...punyalah jauh...xtau camna arwah boleh sampai ke situ

Ermmm...x tau nak cakap pape g...aku mmg tgah bersedih skang....

0 comments: