BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Semoga jadi anak yang soleh.....sayang....

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

Monday, April 5, 2010

penat nyer...

Hari ni hari yang paling sibuk aku rasa..macam lipas kudung tadi kat opis..banyak sangat keje nak wat...dah dekat internal audit,kena g training calibration n ada kenduri kat umah aku hari ahad ni...bukan pe,pikir byk duit yg kan kuo pada 7hb ni...argghh..penat nyer...

Tensen giler tgok document yg berlambak2 kat atas meja kaunter tu..bdk production n' teknikal ltak pagi td..dgn belum filing n' check...internal data record calibration yg byk g kena wat..huhu.....nak merungut keje tu dah mmg tggungjawab..tapi mcm ni merungut gak nama nyer ekss...hehe...

Keje kat dept. ISO ni mmg menguji iman aku..kena berhadapan dengan org yg kdg2 leh panas telinga n' hati...pe nak wat..sabo jerlah..

Lek umah td,mak abg. bad dtg...(mak abg ipar aku).bayar utang tudung agak nyer.aku pun
lom sempat tanya ngan mak...bincang ngan mak tadi tentang kenduri harraz nanti...pe nak
kasik pada tetamu nanti...

Aku sebenar nyer mcm malas dah wat kenduri potong jambul ni(wlupun harraz xda jambul..hehe)...yelah,dari newborn sampai dah 6 bulan ni asyik tertangguh jer..harraz pun dah besar n' dah pandai wat perangai..leh ke handle die nanti masa majlis ahad ni...huhu..

Cite pasal harraz,mlm tadi yg wat aku penat sangat,dia wat perangai x nak tido...waaaa...
ngantuk giler mata...sempat gak bertekak ng my hubby...sbb die wat2 cam x sedar arr masa
baby nangis...npk sgt tipu,sbb punyalah kuat suara c harraz tuh...

Emm..ginilah agak nyer susah payah mak ayah kita jaga kita dulu yekk...insaf lak aku...huhu..
bila di ingat2 lek...emm..banyak dosa aku pada mak ayah n' pencipta alam semesta ni...
aku harap doa aku setiap hari di makbulkan..Amin...


0 comments: