BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Semoga jadi anak yang soleh.....sayang....

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

Sunday, April 4, 2010

mukadimah

Alhamdulilah..akhirnya terbentuk gak blog aku...walaupun agak terkial-kial aku 'mengemudi' nyer...hehe..Selama ni aku x pernah terpikir nak wat blog ni..tapi selepas aku tengok blog my old school mate,Roziah@Ogy...rasa teringin n' meluap2 dada aku ni..


Aku harap sesapa yg baca blog aku ni kan rasa enjoy...kalau ada kekurangan semuanya datang dari aku sendiri...

Hari ni hari yang paling relex...coz...
  • aku x keje...dok umah melayan si kecik comel aku ni...
  • cuaca hari ni mendung n' redup jer...so mmg sesuai tuk melayan mata..tapi pe leh wat...x dapat nak layan zzz..sbb harraz begitu aktif hari ni..
Oklah..tuk mukadimah aku stop sini dulu...ada pe2 pkmbangan aku akan post g yer...

0 comments: