BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Semoga jadi anak yang soleh.....sayang....

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

Tuesday, April 6, 2010

~my baby~

Hari ni my baby..Harraz Fiedtri demam lagi..balik keje tadi rasa badan dia panas sangat...selsema dia pun x baik2 lagi..nak kata x bagi mkn ubat,tiap2 hari bagi...

Lemah jer badan baby..since aku lek kerja sampai kul 11 tadi dia asyik nangis jer...bertukar2 aku ngan my hubby dukung..tapi tetap nangis..last2 ayah aku datang n' amik dia..emm..terus berhenti nangis...
fuhhh..mmg cucu kesayangan atuk tol...manja giler dia ngan ayah aku..atau panggilan nyer atuk atan..atan tu short form dr prkataan 'jantan'..hehe...

Yelah..aku risau gak..H1NI dah dtg lek...aku ni pun dr demam hari tu,selsema ng batuk masih ada sisa2 g...
mintak2 di jauhkan ler dgn musibah macam ni....

Aku x nak berceloteh pnjg sgt mlm ni...mlm esok kita jumpa lagi....sayonara....

0 comments: