BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Semoga jadi anak yang soleh.....sayang....

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

Sunday, April 4, 2010

ANUGERAH BINTANG POPULAR...

Melayan gak aku dengan abpbh nie...hehe..
d' winner sume mlm ni mmg dah leh jangka...xda yg mememranjatkan tuk say..wow...!
aku tengok punye lah seksi artis2 kita kalau g anugerah ni yer...
naik lemas aku di wat nyer...lemas?...hehe...
tiba-tiba aku rasa sebak lak dgn keriangan diorg..sbb...dalam riang kite,ada insan lain yg sedang bersedih..isteri n' koge arwah din beramboi...
aku salah satu peminat arwah din beramboi...
aku x kesah kalau orang x suke ngan lawak die,tapi...aku tetap suke walau cane merapu nyer lawak tu..huhu...
bagi aku lawak abg din ni,org yg bijak2 je leh paham....ehh..makne nyer aku termasuk jenis yg bijak ler....hahaha.....bijak mengampu....
eee...sambung lek ng cite abp ni...
td aku tgok aril,dafi,akim n' hafiz menyannyi...ad gak ler budak pompuan,sume artis2 baru....
alamak...cam terserlah lak aura hafiz bila dah rambut pendek...tp x minat tol aku ng aril tu....
cam bagus jer..hehe...ishh...sifat negative ni...i'm sorry...

0 comments: