BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Semoga jadi anak yang soleh.....sayang....

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

Sunday, April 18, 2010

COME BACK!

Rasanya dah lama sangat aku tak menulis post..huhu...terlampau banyak keje dah tiada kesempatan langsung.Jadi hari ni aku gagahkan diri untuk menulis sesuatu yang dah lama ku pendamkan...heheh..

  • 13hb dan 14hb april aku g training course calibration dekat sime sirim technologies,jb...dah lama dah x turun jb..rindu nyer....aku pergi course ngan sorang mamat cina kat tempat aku keje..Ng Kien Meng nama dia..budak nya poyo sikit tapi sebeno nyer pandai..grade 'u' luar negara g...tapi rasa nak bergaduh ngan dia..
  • mula-mula sebelum aku turun course ni aku risau giler..yelah,dahlah dia yg drive...mesti bosan..tapi bila aku dah dapat tgkap gane cara dia..aku rasa kira oklah course 2 hari tuh...
  • cite pasal course...ada 8 orang peserta..aku soran gje pompuan...huhu...mula2 rasa malu n' janggal ler...tapi nak wat gane..control cun yg penting..hehe...
  • keseluruhan nyer...aku amat berpuas hati...penceramah program en. Murali seorg lelaki india yg amat berkebolehan dan byk pengalaman dlm calibration...byk ilmu yg aku dapat dari sana..wlupun 2 hari jer..tapi sonot nyer x terkata...nak g lagi..hehe...
  • kursus calibration di sampaikan dalam bahasa Inggeris...cuma 5% jer bahasa melayu..aku...ok jer..hahaha....ada gak ler yg aku blur2...tp wat paham jerlah..hehe...
hah...sebelum aku g course tuh..kat umah 11hb ada wat kenduri hararz...potong jambul tu ler...tp xda yg di potong pun..harraz melalak giler..sbb ank bujang aku ni cepat sedih kalau dengar org berzanzi ker,marhaban ker...huhu....harraz lah katakan..maksudnya..yang sangat warak..Amin....

ok...ni jer cite aku rini...len x smbung g yer....

0 comments: