BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Semoga jadi anak yang soleh.....sayang....

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

Monday, September 6, 2010

minta maaf semua.....

Pertama sekali aku nk minta maaf sgt2 pd kengkawan yg tertunggu blog ni di update....
Bukan di sengajakan...tapi ada je yg menghalang dr menulis kembali kesayangan aku ni....
Semua ni Allah yg merancangkan....

Ok....utk mood raya yang bakal tiba aku nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir batin



Sekejap je masa berlalu kan....aku rasa macam baru je aku berpindah ke kluang...Harraz pun dan nak masuk setahun...lagilah macam tak percaya...21.09.09 genaplah harraz melangkah ke era hero baru....hehe!
Tak sabar rasa nak beraya dengan harraz dan suami ku...walau pun raya kali ini aku betul betul rasa kekurangan yang teramat sangat....

Oklah..lupakan dulu kemeriahan raya....fokus semula dengan apa yang berlaku sepanjang aku menghilangkan diri sekejap....
Macam2 hal yang berlaku sejak 2 menjak ni..antaranya hal kereta dengan bank dan mahkamah,suami kena samun..kadang2 aku pun tak percaya betapa banyaknya dugaan yang Allah turunkan ke hambanya yang lemah ni....Siapalah aku nak mempersoalkan semua yang terjadi ni...Subhanallah....
Aku berdoa sangat aku berjaya menempuh semua dugaan ni...Amin.....!

0 comments: