BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Semoga jadi anak yang soleh.....sayang....

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

Sunday, October 3, 2010

BERDOSA KE..?!!!

Bila dah ujung taun ni paham2 ler..banyaklah kenduri kawin yg perlu aku hadiri....dan teristimewa sekali gak tahun ni bersamaan bln oct nti kwn baik aku norfidahati mustajab akn melangsungkan pernikahan....Alhamdulilah....k....nti bila dah sampai time nyer aku wat entry khas  utk ni yer...ini org nyer...

Pe yg aku tensen bila pergi kenduri ialah....pandangan dan jelingan makcik2 di sekeliling....huhu...memang merimaskan....dulu...klu sebelum kawin soalan yg paling glamer...bila lg ni kawin... ank cik jah tu dah ank 2....<--------juz cth...hehe!


Tapi la ni @ lebih tepat 3- 4 taun sebelum nyer bermulalah persoalan yg agak daring ni...Gemuk nyer ko nda skang....@ Tembamnya skang...dulu kecik jer....@ Ya Allah...Hampir x kenal...ko ke ni nda....awat kembang sgt..mkn pe ni?....perlu ke aku jwb soalan mkn pe.....dah duduk kt negara Malaysia trcinta ni,mknan pe lg....conpem le nasik!


Sungguh....aku memang tensen...berdosa ke gemuk ni @ ayat yg lebih sopan....aku agak berisi berbanding dulu...huhu!Siapa yg x nak kurus weii.....klu tya ngan cik gajah conpem jwp dia sama ng jwp aku...tp....ape aku nk wat sebelum kawin lg badan aku dah naik membuak2....bukan x penah diet (x kisah lah diet yg brdisplin @ x).....tp badan ni liat tol nk mengurangkan lemak2 tepu yg ada ni...


Dan yg paling haru sekali....ada gak kgkwn yg tegur..'hah,ni msti hati senang ni'.....Senang menda nyer.....naik semak otak ni ngan masalah yg ada...klu yer pun x kan lah org yg hati senang je badan agak 'tembam + tembun'...habis org yg badan kurus tu x senang hati lah yer....


Pe pun...aku berterima kasih juga pada semua yg sudi menegur aku....sekurangnya aku tahu gak diaorg masih memandang dan amik tahu pasal aku...klu x ,xkan 'prkmbangan' badan aku diaorg tahu.....hehe!


Kali ni aku malas nk wat entry panjang2....tajuk x ni je dah hilangkan mood aku...hehe....



2 comments:

g_mulan said...

hahaha...comel jek.lagi2 part cik gajah tu.tak pasal2.sabar la yea.mmg betul..sape taknak kurus kan?bkn senang nak kuruskan badan kan?sabar yea linda.aku rasa entry ko nie bkn hilangkan mood, lagi menaikkan mood ade laaa...=)

LINDA ALEEQA said...

hehe...yelah g....klu cite pasal 'kalau' samapi bila x habis kan....tp aku nk ckp gak....kalau lah leh slim balik...hehe!